X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Enterie rozpoczyna działalność w Dubaju i Zatoce Perskiej

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Photo by David Rodrigo on Unsplash

reklama


Shamal Communications, niezależna firma public relations, dołączyła do Enterie, międzynarodowej sieci agencji PR obsługujących innowacyjne marki, głównie w sektorze technologii.
– Dzięki prowadzeniu komunikacji w dwóch językach – angielskim i arabskim – doskonałej znajomości tamtejszych mediów oraz ogromnej wiedzy i doświadczeniu w całym regionie, Shamal Communications jest dla nas odpowiednim partnerem. Partnerem, którego szukaliśmy od dawna – mówi Michał Rakowski, Chief Network Officer w Enterie.
– Cieszymy się na współpracę z przedstawicielami tej sieci. Globalny zasięg Enterie daje naszym klientom doskonałą okazję do zwiększenia świadomości ich marek na kluczowych rynkach zagranicznych. Ponadto, dostęp do wiodących globalnie agencji specjalizujących się w technologiach, pozwoli nam być na bieżąco z najnowszymi trendami rynkowymi i ich wpływem na branżę – dodaje Nathalie Visele, Director w Shamal Communications.
Ekspansja na rynki w regionie Zatoki Perskiej może być atrakcyjna dla międzynarodowych marek, szczególnie obecnie. W miastach takich jak Dubaj, ale także Abu Dhabi, Rijad i Sharjah organizowane są kluczowe w skali globalnej targi i konferencje, a miliony turystów, fanów sportu i przedstawicieli biznesu odwiedzi tę część świata podczas piłkarskich Mistrzostw Świata 2022 rozgrywanych w Katarze.
– Enterie posiada kompetencje prowadzenia komunikacji na międzynarową skalę, a doświadczenia nowego partnera będą cennym uzupełnieniem dla naszej sieci, szczególnie w kontekście nadchodzących premier i wydarzeń – uważa Rakowski.
Według Strategy&, będącej częścią sieci PwC, kraje GCC (ang. Gulf Cooperation Council) odnotowały silny wzrost sektora cyfrowego w ciągu ostatniej dekady, a obecnie przechodzą od etapu adaptacji technologii cyfrowych do etapu ich rozwijania. Firma konsultingowa ujawniła również, że przejście z etapu adaptacji do rozwoju i innowacji może zwiększyć regionalny PKB o 138 mld USD.

Enterie to sieć niezależnych agencji PR, która powstała w 2017 roku z inicjatywy Magdaleny Górak, założycielki i prezeski polskiej agencji PR Profeina. Agencja działa od 11 lat i specjalizuje się w obsłudze przedsięwzięć technologocznych.

– W Enterie wierzymy w bardzo lokalne podejście do komunikacji marki. Nie da się dobrze “robić PR-u” zza biurka, w ten sam sposób na każdym rynku. Warto współpracować z osobami będącymi na miejscu: w Nowym Jorku, Londynie, Kapsztadzie czy Dubaju – mówi Rakowski.
Enterie obejmuje obecnie ponad 80 rynków i łączy czołowe agencje PR w Europie, USA, Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Dzięki nowemu partnerstwu z Shamal Communications, do tych krajów dołączają kluczowe globalnie rynki Zatoki Perskiej.
Sieć specjalizuje się w obsłudze międzynarodowych przedsiębiorstw technologicznych i cyfrowych, oraz branż takich jak fintech, IT, e-commerce, rynek VC, marketing online oraz zrównoważony biznes. Jako jedna z pierwszych globalnych sieci PR, Enterie wprowadziła narzędzie “PR as a Service" – EnterieGO – czyli platformę do międzynarodowej dystrybucji informacji prasowych.